Reunió sobre mobilitat i infraestructures de l'Àmbit B30 El Grup de Treball de Territori (GTT) de l’Associació Àmbit B30 ha presentat la seva feina davant la Comissió Executiva de l’entitat. https://www.molletvalles.cat/@@site-logo/logo-mollet-del-valles-blanc.svg

Reunió sobre mobilitat i infraestructures de l'Àmbit B30

El Grup de Treball de Territori (GTT) de l’Associació Àmbit B30 ha presentat la seva feina davant la Comissió Executiva de l’entitat.

Reunió sobre mobilitat i infraestructures de l'Àmbit B30.

L’objectiu de la reunió, presidida per la vicepresidenta de l’Associació i alcaldessa de Sant Cugat, Mercè Conesa, ha estat presentar la feina feta en els gairebé dos anys de funcionament. El GTT s’ha centrat a detectar les principals necessitats en infraestructures del territori de la B30 amb l’objectiu d’establir un pla d’actuacions en comunicacions i mobilitat encaminat a promoure l’ús del transport públic i la mobilitat en xarxa entre els diferents municipis. Aquesta proposta té en compte l’actual situació de crisi econòmica i planteja actuacions que, amb un cost moderat, puguin tenir efectes multiplicadors a l’eficiència del sistema d’infraestructures del territori.

Acabada la reunió, la Comissió Executiva ha encarregat al GTT que continuï treballant amb tots els socis de l’Associació per tal de elaborar un document de consens en els propers mesos. La regidora de Gestió i Disciplina Urbanística i Planejament Urbanístic de l’Ajuntament de Mollet, Mireia Dionisio, ha assistit a la reunió com a representant de l’Ajuntament de Mollet en el GTT.

Aquesta ha estat la segona reunió de la Comissió Executiva de l’Associació Àmbit B30 des de la constitució de l’entitat, el passat mes de maig. La primera reunió es va celebrar a Mollet el passat 25 de juny, presidida per l’alcalde i president de l’Associació Àmbit B30, Josep Monràs. La funció de la Comissió és fer els treballs previs i les propostes que posteriorment haurà d’aprovar el Consell General de l’Associació.
 

Etiquetas