"Tot rellegint Solé Tura", un blog amb textos que mostren una plena vigència El Centre d'Estudis per la Democràcia Jordi Solé Tura, ha posat en marxa el blog "Tot rellegint Solé Tura", on s'hi penjaran regularment textos del polític molletà que són interessants per la seva vigència o tema concret. https://www.molletvalles.cat/@@site-logo/logo-mollet-del-valles-blanc.svg

"Tot rellegint Solé Tura", un blog amb textos que mostren una plena vigència

El Centre d'Estudis per la Democràcia Jordi Solé Tura, ha posat en marxa el blog "Tot rellegint Solé Tura", on s'hi penjaran regularment textos del polític molletà que són interessants per la seva vigència o tema concret.

"Tot rellegint Solé Tura", un blog amb textos que mostren una plena vigència.

L'objectiu del blog és posar a l'abast de tothom i de manera regular articles i textos de Jordi Solé Tura que, pel seu contingut, tinguin una vigència o un interès concret i que ajudin a donar una perspectiva històrica d'uns anys d'efervescència política de Solé Tura i de tot el país en general.

Un altre objectiu del blog és que esdevingui un petit fòrum on fomentar l'intercanvi de punts de vista i opinions al voltant d'aquests textos i  aportar altres articles i escrits de Solé Tura.

A partir de la descripció del Fons documental Jordi Solé Tura, s'aniran triant aquests articles i es penjaran mensualment al blog.

Per a la posada en marxa del blog s'han penjat tres articles, relacionats amb l'inici de la crisi econòmica dels anys setanta, escrits tots ells al llarg de 1974.

Tot rellegint Solé Tura: http://totrellegintsoletura.blogspot.com.es/

IV Trobada del Grup d?'mics i Amigues de Jordi Solé Tura
Aquest dimecres, 4 de juny, es presentarà a Mollet el llibre Las cartas de la Pirenaica, d'Armand Balsebre i Rosario Fontova. Aquest acte s'emmarca en la trobada anual del Grup d'Amics i Amigues de Jordi Solé Tura. L'acte tindrà lloc a les 7 de la tarda, al Centre Cultural La Marineta.
 

Etiquetas