Mollet viu una revetlla de Sant Joan sense incidències destacades
La revetlla de Sant Joan va ser força tranquil·la i sense incidències remarcables, més enllà d'un petit incendi en una teulada d'uralita i els habituals avisos pel mal ús dels articles de pirotècnia.
El més destacat va ser un incendi que es va declarar cap a 2/4 d'11 de la nit en un habitatge situat a la rambla Nova i que va afectar una teulada d'uralita i diversos tendals. A banda de la Policia Municipal, al lloc dels fets s'hi van desplaçar dues dotacions dels Bombers de la Generalitat i del Servei d'Emergència Mèdiques. Tot i que es va haver de desallotjar els veïns de l'immoble, finalment l'incendi va ser extingit cap a 2/4 de 12 de la nit.
Més enllà d'aquest incident, la Policia Municipal va fer diverses actuacions derivades del mal ús dels petards, com incendis de contenidors o de matolls, dins dels paràmetres habituals d'altres anys.