S'aprova el pressupost 2015, que incrementa els ajuts als més necessitats El Ple de l'Ajuntament ha aprovat un pressupost total consolidat de 57.017.550,35 euros, que prioritza el manteniment dels serveis públics, l'increment dels ajuts, la reducció del deute i la reactivació econòmica. https://www.molletvalles.cat/@@site-logo/logo-mollet-del-valles-blanc.svg

S'aprova el pressupost 2015, que incrementa els ajuts als més necessitats

El Ple de l'Ajuntament ha aprovat un pressupost total consolidat de 57.017.550,35 euros, que prioritza el manteniment dels serveis públics, l'increment dels ajuts, la reducció del deute i la reactivació econòmica.

S'aprova el pressupost 2015, que incrementa els ajuts als més necessitats .

Aquest dilluns 15 de desembre ha tingut lloc el Ple en el qual s'ha aprovat el pressupost municipal per a l'any 2015, amb els vots a favor de l'equip de govern (PSC i CiU).

En el complicat context general econòmic i financer, "aquest govern ha treballat amb seriositat per proposar un pressupost realista i prudent que persegueix els objectius de mantenir els serveis, incrementar els ajuts, generar ocupació i, al mateix temps, reduir el deute", va explicar el regidor d'Economia, Josep Garzón.

Per aquest motiu, el pressupost prioritza un any més la despesa social, per tal d'ajudar les famílies que més pateixen la crisi. De fet, des de l'inici d'aquesta crisi econòmica, l'any 2008, l'Ajuntament ha doblat els recursos destinats als Serveis Socials. En el darrer mandat, l'increment ha estat d'un 32%.

A més, el govern prioritza el manteniment dels serveis públics, així com la reducció del deute mitjançant la revisió dels contractes que manté el Consistori per a la prestació de serveis públics. Un cop més, la reactivació econòmica i la generació de l'ocupació també són una prioritat i per això s'han doblat els recursos destinats a aquest àmbit.

Característiques del pressupost 2015
- Auster, en consonància amb la realitat. Tot i això, i gràcies a l'esforç fet en els darrers anys, l'Ajuntament podrà afrontar totes les accions que s'han establert com a prioritàries. 
- Realista, que destina els recursos a les necessitats més importants del nostre municipi.
- Solidari amb els més desafavorits, que necessiten un major acompanyament per sortir de la crisi.
- Amb visió de futur, ja que impulsa l'activitat econòmica i la generació d'ocupació.
- Acompleix el Pla d'Actuació de Mandat establert per al període 2013-2015.

Pressupost 2015

- Pressupost municipal (Ajuntament+Empreses Municipals i Organismes Autònoms): 57.017.550,35 euros

- Pressupost Ajuntament: 51.636. 472, 42 euros

- Organismes autònoms i empreses municipals:
- IMSD: 5.006.042,19 euros
- IME:1.755.229,50 euros
- Fundació Municipal Joan Abelló: 325.910,00 euros
- Mollet Impulsa: 1.128.846,51 euros
- EMFO: 1.824.969,18 euros
- MercaMollet SL: 499.316,07 euros
- Mollet Comunicació SL: 386.922,03 euros

TOTAL PRESSUPOST   57.017.550,35 euros
 

Etiquetas