L'Ajuntament presenta un model d'èxit a la Diputació de Barcelona
Mollet del Vallès ha participat en una sessió de treball, englobada dins del marc d'activitats de la Xarxa de Processos Estratègics Locals (XPEL) promogut per la Diputació de Barcelona.
Aquesta sessió de treball es van tractar els reptes operatius de la gestió de projectes estratègics: definició, l'alineació estratègica-pressupostària, o la definició operativa del projecte per a cada fase.
L'Ajuntament de Mollet va presentar un cas d'èxit de la línia estratègica de desenvolupament econòmic, concretament un exemple de coordinació público-privada per al desenvolupament urbanístic.
En aquest sentit, la proposta presentada per l'Ajuntament va plantejar una modificació del plantejament urbanístic que ha permès una major oferta que generi més activitat comercial i industrial.