L'alcalde Josep Monràs i el regidor d'ocupació, Raul Broto es reuneixen amb el comité d'empresa de Valeo
Aquest migdia, el govern municipal s'ha reunit amb el comitè d'empresa de Valeo per tal de parlar de l'actual situació del conflicte laboral que afecta a 257 persones, de les quals 36 són de Mollet. Josep Monràs s'ha compromès a col·laborar amb els treballadors que volen traslladar les seves reivindicacions a la central de Valeo ubicada a Saragossa.
L'alcalde de la ciutat, Josep Monràs, i el regidor d'ocupació, Raul Broto, s'han reunit aquest migdia amb el comitè d'empresa de Valeo. El president del comitè d'empresa, Manuel Zamora ha agraït a l'alcalde i a la ciutat de Mollet tot el suport que els treballadors de Valeo estan rebent en aquest conflicte laboral que estan patint des del mes de juliol i que posa en perill els llocs de treball de 257 persones de les quals, 36 són molletans.