L'Ajuntament engega set tallers d'estudi assistit
Els tallers d'estudi assistit són activitats de suport a l'aprenentatge que proporcionen eines per ajudar a l'alumnat més desafavorit des del punt de vista social i cultural.
Dins del marc del conveni de col·laboració entre el Departament d'Ensenyament i l'Ajuntament de Mollet del Vallès en matèria de llengua, interculturalitat i cohesió social, aquest curs 2015 - 2016 es posaran en marxa a les escoles de Mollet set tallers d'estudi assistit.
Aquestes eines se centren en adquirir hàbits i tècniques d'organització i estudi, planificar el treball escolar, usar i aprofitar els recursos que hi ha al seu entorn més immediat així com afavorir una actitud més positiva vers l'aprenentatge. L'objectiu últim és proporcionar-los unes millors condicions per al seguiment del currículum escolar.
Els tallers es faran a l'Escola Col·legis Nous, Escola Joan Salvat Papasseit, Escola Joan Abelló, Escola Montseny, Escola Sant Vicenç, Escola Sant Jordi i es farà un taller compartit a l'Escola Cal Músic on participaran alumnes de l'Escola del Bosc i l'Escola Cal Músic.
Els tallers comencen durant aquesta setmana i la vinent i es faran dos dies a la setmana en horari extraescolar de 16.30 a 17.45 h, excepte el taller compartit de l'Escola Cal Músic i l'Escola del Bosc que es farà de 17 a 18.15h.