Torna Per molts anys, la setmana d'activitats per a la gent gran
L'exposició anomenada Estem de moda que acollirà a partir d'aquest divendres La Marineta suposarà el tret de sortida de la setmana d'activitats per a la gent gran Per molts anys que un cop més organitza l'Ajuntament de Mollet del Vallès. Les activitats s'allargaran fins al diumenge 29 de maig.
L'alcalde de Mollet, Josep Monràs, i la regidora de Gent Gran, Ana María Díaz, inauguraran aquesta exposició amb la que s'obre una nova edició de Per molts anys. L'exposició s'estarà a La Marineta fins el 10 de juny.
Estem de moda és el resultat del treball fet pels alumnes dels tallers per a gent gran organitzats per l'Ajuntament de Mollet.
A través de les arts plàstiques, videoclips, instal·lacions amb pantalles de llum i una exposició fotogràfica, la proposta és una clara referència al que representa la moda com a forma d'expressió d'una societat determinada en un espai i un temps definits. Vindria a posar en relleu aquella frase tan gastada que diu "a la meva època......" i que sovint utilitza la gent gran i no tan gran.
Les activitats s'allargaran fins diumenge 29 de maig i, entre d'altres, hi haurà l'acte de reconeixement a les persones de Mollet que fan 100 anys aquest 2016, espectacles, teatre sortides o ball de germanor.
En total, a l'edició d'enguany, hi han participat 410 persones grans de Mollet i es preveu una assistència total a les activitats de prop de 1900 persones.
Totes les activitats són gratuïtes excepte la sortida cultural. Recordar també que la capacitat dels espais tancats és limitada.