Aquest dimecres se celebra la festa de cloenda del programa esportiu Mou-te!
Aquest dimecres, a les 19.30h, tindrà lloc la cloenda del programa esportiu Mou-te!, que organitza l'Ajuntament de Mollet. Es tracta d'un programa d'activitat física adreçat a adults i gent gran i que en aquesta cloenda comptarà amb la participació de 150 persones. A l'acte hi assistiran els membres del comitè europeu que avui arriben a Mollet per avaluar la candidatura a Ciutat Europea de l'Esport 2017.
La festa de cloenda tindrà lloc a les 19.30 h al Centre Municipal d'Esport i Salut de Ca n'Arimon. L'entrada del públic serà a partir de les 19.15 h.
En la festa hi participaran unes 150 persones. Cada grup mostrarà un ball que ha estat assajant durant les últimes setmanes de classe.
A la cloenda hi assistirà l'alcalde de Mollet i responsable de l'àrea d'Esports, Josep Monràs.
Candidatura a Ciutat Europea de l'Esport 2017
La cloenda del programa esportiu Mou-te! serà una de les primeres visites que realitzaran els membres del comitè europeu que avui inicien una estada de tres dies a Mollet per avaluar la seva candidatura a ser, l'any vinent, Ciutat Europea de l'Esport.