Can Vila celebra les IV Jornades de Bones Pràctiques
L'Escola Municipal d'Educació Especial Can Vila celebra aquest divendres 1 de juliol les IV Jornades de Bones Pràctiques. Aquest any les jornades giraran entorn a les matemàtiques a l'educació especial.
L'Institut Aiguaviva de Mollet acollirà aquest divendres les IV Jornades de Bones Pràctiques que organitza l'Escola Municipal d'Educació Especial Can Vila, un centre d'ensenyament especial que depèn de l'Institut Municipal de Serveis als Discapacitats (IMSD).
Enguany, les jornades porten per títol Les matemàtiques a l'educació especial. 1+1 no sempre són 2.
L'obertura de les jornades aniran a càrrec de l'alcalde de Mollet Josep Monràs i de la directora de Serveis Territorials del Maresme - Vallès Oriental Carmina Pinya i Salomó.
A partir d'aquí, Josep Callís, professor de Didàctica de les Matemàtiques de la Universitat de Girona, oferirà la conferència Vivenciació: aprendre des dels sentiments i les emocions i s'iniciaran els diferents tallers entorn les matemàtiques.
Aquestes jornades estan adreçades tant als professionals de les escoles d'educació especial com als de les escoles ordinàries així com als de qualsevol àmbit que atengui alumnes d'aquest perfil.