8.130 alumnes de Mollet han començat el curs escolar 2016 - 2017 amb total normalitat 8.130 nenes i nenes entre infantil, primària i secundària obligatòria han començat aquest dilluns el curs escolar amb total normalitat als diferents centres educatius de Mollet. https://www.molletvalles.cat/@@site-logo/logo-mollet-del-valles-blanc.svg

8.130 alumnes de Mollet han començat el curs escolar 2016 - 2017 amb total normalitat

8.130 nenes i nenes entre infantil, primària i secundària obligatòria han començat aquest dilluns el curs escolar amb total normalitat als diferents centres educatius de Mollet.

 8.130 alumnes de Mollet han començat el curs escolar 2016 - 2017 amb total normalitat .

L'alumnat que ha iniciat aquest curs està format per 1.710 alumnes d'educació infantil, 3.770 d'educació primària i 2.650 d'educació secundària. En referència al curs passat hi ha hagut un augment de l'alumnat del 0,25%.

Pel que fa les escoles bressols municipals, que van començar el curs el passat 6 de setembre, hi ha hagut un total de 237 infants matriculats.  

Escola Municipal de Música i Dansa
L'inici del curs també ha estat aquest dilluns amb 327 alumnes matriculats a l'Escola de Música (un 5% més respecte al curs passat) i 106 alumnes matriculats a l'Escola de Dansa (un 5% més respecte al curs passat).

Pla Educatiu d'Entorn
Aprofitant l'imminent negociació dels pressupostos de la Generalitat, l'Ajuntament de Mollet del Vallès s'ha posat en contacte amb el Departament d'Ensenyament per demanar-li un augment de l'assignació corresponent al Pla Educatiu d'Entorn després de la notable disminució pressupostària que ha experimentat la partida dedicada a aquest pla.

L'Ajuntament defensa la importància d'aquest pla com a resposta integrada i comunitària a les necessitats educatives, coordinant i dinamitzant l'acció educativa en els diferents àmbits de la vida dels infants i els joves.

En aquest sentit, també li recorda al Departament que a Mollet, el Pla Educatiu d'Entorn, entre d'altres activitats que funcionen amb personal voluntari, es composa bàsicament dels Tallers d'Estudi Assistit, uns Tallers de vital importància ja que permeten que nens de famílies socialment desfavorides tinguin un reforç setmanal molt necessari.

Així mateix també es defensa la voluntat de recuperar el projecte Patis Oberts, un projecte que permetia que les escoles, i més concretament els seus patis, fossin part fonamental dels barris on estan ubicats amb la funció social que això implica. 
 

Etiquetas