L'Ajuntament forma 214 persones aturades al llarg de 2016, el doble que l'any anterior, a través de la Formació Ocupacional Al llarg de 2016, l'Ajuntament de Mollet del Vallès, a través de l'Empresa Municipal per a la Formació Ocupacional i l'Ocupació (EMFO), ha format 214 persones en situació d'atur, gairebé el doble que al 2015, mitjançant el Programa de Formació d'Oferta en Àrees Professionals Prioritàries (FOAP). Amb el propòsit de seguir amb les mateixes polítiques, aquest any s'impartiran 19 itineraris de formació ocupacional. https://www.molletvalles.cat/@@site-logo/logo-mollet-del-valles-blanc.svg

L'Ajuntament forma 214 persones aturades al llarg de 2016, el doble que l'any anterior, a través de la Formació Ocupacional

Al llarg de 2016, l'Ajuntament de Mollet del Vallès, a través de l'Empresa Municipal per a la Formació Ocupacional i l'Ocupació (EMFO), ha format 214 persones en situació d'atur, gairebé el doble que al 2015, mitjançant el Programa de Formació d'Oferta en Àrees Professionals Prioritàries (FOAP). Amb el propòsit de seguir amb les mateixes polítiques, aquest any s'impartiran 19 itineraris de formació ocupacional.

L'Ajuntament forma 214 persones aturades al llarg de 2016, el doble que l'any anterior, a través de la Formació Ocupacional .

De fet, el passat mes de desembre, ja es van iniciar dos cursos de formació ocupacional, el de Gestió de trucades de teleassistència i el d'Atenció sociosanitària. Ambdós permetran obtenir un certificat de professionalitat i realitzar pràctiques en empreses per facilitar la inserció laboral.

En general, aquest 2017, s'impartiran 13 certificats de professionalitat i 6 cursos d'idiomes. En total, enguany se'n  beneficiaran unes 285 persones. I entre gener i febrer està previst que s'niciïn els següents itineraris de formació ocupacional:

- Activitats administratives en relació al client
- Activitats auxiliars de comerç
- Anglès B1
- Docència de la FP per l'ocupació
- Activitats auxiliars de millora i conservació forestal

Al llarg de 2016, s'ha format 214 persones en situació d'atur, gairebé el doble que al 2015. D'aquestes, més d'un 27% han trobat feina el mateix any.

Els cursos FOAP estan subvencionats pel Servei d'Ocupació de Catalunya, el Ministerio de Empleo y Seguridad Social i el Fons Social Europeu. S'hi poden inscriure prioritàriament persones en situació d'atur però també hi poden participar persones que estiguin en actiu.

Els interessats/des poden fer la preinscripció a través del web www.emfo.cat o adreçar-se personalment al C/ Riera 7, 1a planta.


 

Etiquetas