La febre del videojoc arriba a Mollet
Mollet del Vallès acollirà aquest divendres 24 de març la primera edició de la Gamer Night Mollet, sis hores i mitja ininterrompudes de competició de videojocs. L'esdeveniment, organitzat per l'Ajuntament i per l'associació dedicada a organitzar activitats 2.0 arreu del món, Social Lovers, s'adreça principalment al públic juvenil per tal que puguin jugar, compartir i gaudir dels videojocs.
Durant sis hores i mitja ininterrompudes, de les 18 h a les 00.30 h, els aficionats als videojocs tindran l'oportunitat de participar per equips en aquesta festa i gaudir de les propostes més populars amb tornejos de Clash Royal, FIFA 17, Pokémon Sol & Luna o Mario Kart, entre d'altres.
La Gamer Night Mollet és dura a terme al Mercat Vell i l'entrada és gratuïta.