Se suspenen les activitats de dansa d'avui dijous per la pluja La pluja ha provocat la suspensió de les dues activitats previstes per avui amb motiu del Dia Internacional de la Dansa. El que si es manté és el ballet previst per demà al teatre Can Gomà. https://www.molletvalles.cat/@@site-logo/logo-mollet-del-valles-blanc.svg

Se suspenen les activitats de dansa d'avui dijous per la pluja

La pluja ha provocat la suspensió de les dues activitats previstes per avui amb motiu del Dia Internacional de la Dansa. El que si es manté és el ballet previst per demà al teatre Can Gomà.

Se suspenen les activitats de dansa d'avui dijous per la pluja.

La pluja ha provocat que les activitats organitzades per l'Ajuntament de Mollet del Vallès, amb motiu del Dia internacional de la Dansa, previstes per avui, s'hagin suspès.

Es tracta dels actes que les escoles de primària i les escoles de dansa havien de celebrar aquest matí a Can Mulà i per la tarda a Pruneres.

Per contra, es manté l'activitat prevista per demà, 28 d'abril. Es tracta de Coppélia, Centre de Dansa de Catalunya, un ballet en dos actes amb música de Leo Delibes i l'adaptació coreogràfica de Roser Muñoz i Joan Boix. Serà a les 21h al Teatre Can Gomà.

 

Etiquetas