El Carmanyola Sound de Mollet convida Miqui Puig i Lali BeGood
La tercera edició del festival Carmanyola Sound arriba dissabte 30 de setembre amb música, gastronomia i activitats infantils al Parc de les Pruneres de Mollet del Vallès durant tot el dia i de franc.
La tercera edició del Carmanyola Sound de Mollet del Vallès ofereix un cartell musical per a tots els gustos. L'encapçala el cantant, músic i Dj vallesà Miqui Puig, que a partir de les 20 hores punxarà música per ballar.
El festival, però, arrencarà a les 13 hores amb la cantautora barcelonina, Lali BeGood i el seu indie rock. Tot seguit, a partir de les 14.15 hores, actuaran els artistes molletans Walpurgis Djs i Cachitos Selector i després ho farà l'artista de Rubí Sergi Estella. A les 18 hores serà el torn de la banda femenina Maruja Limón, que donarà la seva pinzellada flamenca, i tancarà el festival el DJ Chekeré&Tawers, amb música electrònica.
Al Carmanyola Sound, però, no tot serà música. Dissabte al matí hi haurà un taller de ioga amb Núria Cobo, contes en anglès, amb l'escola Kids&Us, i activitats organitzades per la Taula de Salut Mental de Mollet i l'Associació Cal Llibre, amb pinta-cares, màscares i conta-contes. Durant tot el dia, al Parc de les Pruneres hi haurà shopping market i foodtrucks.