L’atur torna a baixar a Mollet Mollet del Vallès és la ciutat del Baix Vallès on l’atur ha disminuït més durant el mes de maig i ho ha fet amb 96 persones. https://www.molletvalles.cat/@@site-logo/logo-mollet-del-valles-blanc.svg

L’atur torna a baixar a Mollet

Mollet del Vallès és la ciutat del Baix Vallès on l’atur ha disminuït més durant el mes de maig i ho ha fet amb 96 persones.

L’atur torna a baixar a Mollet.

Segons les darreres dades relatives al mes de maig, l’atur ha baixat a Mollet del Vallès en 96 persones. Mollet és el municipi del Baix Vallès on l’atur ha disminuït més, i la segona ciutat del Vallès Oriental, després de Granollers, on també ha baixat més.

Pel que fa a la variació interanual, del maig de 2017 al maig de 2018, la tendència segueix clarament a la baixa després que el nombre de persones en situació d’atur a Mollet del Vallès s’hagi reduït en 415.

Actualment, el registre total d’aturats al municipi és de 3.282, el que comporta una diferència interanual de -11,23%.

 

Etiquetas