Trobada de la Comissió d’impuls de la línia estratègica Renovar i Qualificar Espais Urbans La Comissió d’Impuls de la línia estratègica Renovar i qualificar espais urbans és la tercera que es reuneix de les quatre que preveu el desplegament del Pla Estratègic. https://www.molletvalles.cat/@@site-logo/logo-mollet-del-valles-blanc.svg

Trobada de la Comissió d’impuls de la línia estratègica Renovar i Qualificar Espais Urbans

La Comissió d’Impuls de la línia estratègica Renovar i qualificar espais urbans és la tercera que es reuneix de les quatre que preveu el desplegament del Pla Estratègic.

Trobada de la Comissió d’impuls de la línia estratègica Renovar i Qualificar Espais Urbans.
Vista del nou parc de les Pruneres, un espai renovat recentment

Els membres d’aquesta comissió s’han reunit a l’Ajuntament amb la regidora coordinadora de l’Àrea de Serveis Territorials i Espai Públic, Ester Safont,  i el director del Pla Estratègic, Raúl D. González, que els ha explicat el funcionament de les comissions i els ha lliurat tota la documentació necessària perquè es posin a treballar en la línia estratègica de Renovar i qualificar els espais urbans.

Els membres de la Comissió d’Impuls  Renovar i qualificar espais urbans són els molletans Anna Codina, comerciant del centre de la ciutat; Pere Joan Alsina, pagès de Gallecs i expert en processos industrials; Josep Selga, biòleg i paisatgista amb estudi al barri de Can Borrell i els joves arquitectes Efrem López i Adrià Jurado.

Aquesta comissió té la missió d’impulsar el desenvolupament urbà amb criteris de qualificació, renovació i dinamització, compatibles amb un marc natural revalorat i amb unes infraestructures, projectades i existents, adequades per a una ciutat innovadora.

Aquesta Comissió d’Impuls, com les altres tres –una per cada línia estratègica del pla- té la funció de fer el seguiment i impulsar la implementació del Pla Estratègic. Cada comissió d’impuls farà un seguiment semestral del Pla i tindrà un paper cabdal en l’elaboració de valoracions i recomanacions anuals del grau de desplegament de les accions estratègiques de la ciutat.
 

Imágenes relacionadas

Vista del nou parc de les Pruneres, un espai renovat recentment
Vista del nou parc de les Pruneres, un espai renovat recentment

Etiquetas