Marató de Ràdio Mollet per recollir joguines Ràdio Mollet i Creu Roja col·laboren en la recollida de joguines amb una marató radiofònica el poper dimecres 21. https://www.molletvalles.cat/@@site-logo/logo-mollet-del-valles-blanc.svg

Marató de Ràdio Mollet per recollir joguines

Ràdio Mollet i Creu Roja col·laboren en la recollida de joguines amb una marató radiofònica el poper dimecres 21.

Marató de Ràdio Mollet per recollir joguines.

El dimecres 21 de desembre, de 9 del matí a 6 de la tarda, l’emissora municipal Ràdio Mollet celebrarà una marató radiofònica a la plaça de Cinco Pinos amb l’objectiu de recollir joguines per a la campanya de Reis de Creu Roja.

Amb l’objectiu de contribuir a que cap infant es quedi sense joguines la nit de Reis, Ràdio Mollet (96.3 fm) col·labora amb la campanya solidària de recollida de joguines de Creu Roja a través d’una marató radiofònica. Aquest serà el quart any que l’emissora municipal col•labora amb Creu Roja per Nadal. El lema de la marató serà “Avança’t a la rifa de Nadal i regala il•lusió”, ja que enguany la jornada es fa un dia abans que la tradicional rifa de Nadal.

Els estudis de Ràdio Mollet sortiran al carrer el proper dimecres 21 de desembre, a la plaça de Cinco Pinos, davant El Lledoner. Durant tota la jornada, de 9 del matí a 6 de la tarda, els oients i vianants podran fer donació de joguines per a la campanya de Creu Roja. Per aconseguir-ho, l’equip de periodistes i col•laboradors de Ràdio Mollet ha preparat una programació especial, on hi haurà espai per entrevistar les entitats, els comerços i els particulars que col·laboren amb la campanya, així com una cantada de nadales en directe, a càrrec d’escolars del municipi.

La marató radiofònica vol aconseguir la implicació de la ciutadania en la donació solidària de joguines noves, no sexistes i no bèl·liques. Les joguines arribaran als infants en risc d’exclusió social del Vallès perquè puguin participar plenament de les festes nadalenques i minimitzar les desigualtats socials. 

Està tothom convidat a apropar-se fins la plaça de Cinco Pinos i aportar una més joguines a la causa. Les joguines han de ser noves. Podeu duur:

-  Joguines no bèl·liques

-  Joguines educatives

-  Joguines no sexistes

-  Jocs col·lectius


 

Imágenes relacionadas

Imatge1
Imatge1
Imatge2
Imatge2
Imatge3
Imatge3

Etiquetas