Més facilitats a la implantació de noves activitats econòmiques El govern proposarà modificar el POUM per flexibilitzar i agilitzar els tràmits d'obertura de noves indústries i serveis. https://www.molletvalles.cat/@@site-logo/logo-mollet-del-valles-blanc.svg

Més facilitats a la implantació de noves activitats econòmiques

El govern proposarà modificar el POUM per flexibilitzar i agilitzar els tràmits d'obertura de noves indústries i serveis.

Més facilitats a la implantació de noves activitats econòmiques.

El govern municipal presentarà al Ple una proposta de modificació del Pla d’Ordenació Urbanística Municipal (POUM) amb l’objectiu de facilitar la implantació de noves activitats econòmiques i la generació d’ocupació. La proposta és fruit d’un acord amb l’Agrupació d’Industrials del Baix Vallès (AIBV).

La modificació del POUM es basa en la flexibilització i agilització dels tràmits per a la implantació d’activitats industrials i de serveis. L’objectiu és atreure nous negocis per tal de generar ocupació.

La modificació, que es passarà a aprovació en el proper Ple municipal, del dilluns 17 de desembre, compta amb l’aprovació de l’AIBV, que col•labora estretament amb l’Ajuntament de la ciutat per buscar solucions conjuntes a la situació econòmica actual.
 

Etiquetas