Balanç d’ús de l'autobús urbà durant l’any 2012
L'any 2012 ha estat el segon amb major nombre d’usuaris des que va entrar en funcionament el servei l'any 2003. Aquesta dada permet fer un balanç positiu d’utilització del servei.
Respecte l’any 2011 hi ha hagut un descens del 7,7%, situant-se en 375.805 viatgers. Tot i aquestes dades, el balanç d’utilització del servei és positiu, ja que la davallada de viatgers no ha estat gaire elevada i és similar a la d’altres municipis de l’àmbit de l’AMTU de mida semblant a Mollet.
A més, la xifra total de viatgers durant el 2012 s’ha situat a nivells semblants als de 2010, abans que entrés en funcionament el nou Hospital (servei que va fer incrementar l’ús del bus) i el bus dels diumenges (des de juliol de 2010).
L'evolució del servei d'autobús urbà entre 2010 i 2012 ha estat de :
Viatgers Variació
2010 348.233 12 %
2011 407.290 17 %
2012 375.805 -7,7