L’Ajuntament exposa la seva experiència en el procés d’implantació de l’administració electrònica
El cas molletà s'exposa al III Congrés Nacional d’Interoperabilitat i Seguretat.
El cas de l’Ajuntament de Mollet ha estat escollit com a exemple d’èxit d'implantació de l’administració electrònica i ha explicat la seva experiència en el III Congrés Nacional d’Interoperabilitat i Seguretat.
Mollet ha exposat la seva experiència en el procés d’implantació de l’administració electrònica, des dels primers passos l’any 1997 amb l’entrada en funcionament del primer web municipal, fins a la posada en marxa de la Seu electrònica, aquest 2013. S’han exposat tots els canvis organitzatius que la implantació ha comportat a nivell municipal, així com les millores que ha comportat, tant per als treballadors municipals com per a la ciutadania.
El congrés s’ha celebrat a Madrid els dies 20 i 21 de febrer a la seu de la Fàbrica Nacional de Moneda i Timbre, amb la participació de mig miler de responsables de tecnologies, arxius, administració electrònica i modernització provinents d’unes dues-centes institucions públiques. El Congrés ha debatut i compartit experiències en matèries relacionades amb la interoperabilitat dels serveis d'administració electrònica, la interrelació entre administracions i la seguretat dels serveis. A més es van tocar matèries de creixent relació amb les anteriors com la transparència i el govern obert i les ciutats intel•ligents