Amb civisme, jo cuido Mollet El compromís per tenir una ciutat més neta i uns espais públics més cuidats, és una de les prioritats del govern de la nostra ciutat. Per això una de les primeres accions del mandat ha estat impulsar canvis en l’Ordenança de Benestar Animal que regula les normes que han de complir els responsables i titulars d’animals de companyia. Aquesta nova ordenança s'adapta a la recent Llei de Benestar Animal i inclou mesures destinades a promoure el civisme i la convivència a la nostra ciutat https://www.molletvalles.cat/@@site-logo/logo-mollet-del-valles-blanc.svg

Amb civisme, jo cuido Mollet

El compromís per tenir una ciutat més neta i uns espais públics més cuidats, és una de les prioritats del govern de la nostra ciutat. Per això una de les primeres accions del mandat ha estat impulsar canvis en l’Ordenança de Benestar Animal que regula les normes que han de complir els responsables i titulars d’animals de companyia. Aquesta nova ordenança s'adapta a la recent Llei de Benestar Animal i inclou mesures destinades a promoure el civisme i la convivència a la nostra ciutat

La promoció d'una convivència més responsable i respectuosa implica fomentar el compliment de les normatives relacionades amb la cura dels animals i el respecte cap a l'entorn urbà. Algunes accions clau per a aconseguir aquest objectiu inclouen el foment de la tinença responsable, la participació i la conscienciació de tota la ciutadania i la promoció d’una informació clara i educativa sobre els drets que tenen els animals i les obligacions que han de complir els seus responsables.

Per tal d’involucrar a tota la ciutadania en la promoció d'una convivència responsable i fomentar la col·laboració entre el veïnat, des de l’Ajuntament s’inicia una campanya de civisme que donarà a conèixer els nous canvis introduïts a l’Ordenança i que, de ben segur, contribuiran a millorar l’estat dels nostres carrers, parcs i places.

La campanya porta per nom "Jo cuido Mollet” farà especial èmfasi en els canvis més significatius introduïts a l’Ordenança com és l'obligatorietat de portar, en passejar al gos, un element que permeti ruixar amb aigua els orins dels animals, així com una bossa per a recollir els excrements. Per facilitar el seu compliment durant la campanya es repartiran ampolles d'aigua a aquells responsables que tinguin els seus gossos censats.

Cuidar la ciutat en la qual vivim és responsabilitat de tothom, i sabem que els orins dels gossos són altament corrosius i poden danyar irreparablement les façanes i elements del mobiliari urbà. Aquests danys poden mitigar-se amb el simple gest de ruixar aigua. Un petit gest que significa molt per a la ciutat i que, sens dubte, contribuirà a mantenir cuidada la nostra ciutat.

Amb civisme, guanyem tots i totes. Amb civisme, cuidem Mollet.