Amb civisme, jo cuido Mollet
La promoció d'una convivència més responsable i respectuosa implica fomentar el compliment de les normatives relacionades amb la cura dels animals i el respecte cap a l'entorn urbà. Algunes accions clau per a aconseguir aquest objectiu inclouen el foment de la tinença responsable, la participació i la conscienciació de tota la ciutadania i la promoció d’una informació clara i educativa sobre els drets que tenen els animals i les obligacions que han de complir els seus responsables.
Per tal d’involucrar a tota la ciutadania en la promoció d'una convivència responsable i fomentar la col·laboració entre el veïnat, des de l’Ajuntament s’inicia una campanya de civisme que donarà a conèixer els nous canvis introduïts a l’Ordenança i que, de ben segur, contribuiran a millorar l’estat dels nostres carrers, parcs i places.
La campanya porta per nom "Jo cuido Mollet” farà especial èmfasi en els canvis més significatius introduïts a l’Ordenança com és l'obligatorietat de portar, en passejar al gos, un element que permeti ruixar amb aigua els orins dels animals, així com una bossa per a recollir els excrements. Per facilitar el seu compliment durant la campanya es repartiran ampolles d'aigua a aquells responsables que tinguin els seus gossos censats.
Cuidar la ciutat en la qual vivim és responsabilitat de tothom, i sabem que els orins dels gossos són altament corrosius i poden danyar irreparablement les façanes i elements del mobiliari urbà. Aquests danys poden mitigar-se amb el simple gest de ruixar aigua. Un petit gest que significa molt per a la ciutat i que, sens dubte, contribuirà a mantenir cuidada la nostra ciutat.
Amb civisme, guanyem tots i totes. Amb civisme, cuidem Mollet.