Alcaldessa Mireia Dionisio Calé Divendres 10 de juny vam iniciar una nova etapa, amb la certesa de comptar amb la persona més capacitada i millor preparada per estar al capdavant de la nostra ciutat, l’alcaldessa Mireia Dionisio Calé. https://www.molletvalles.cat/@@site-logo/logo-mollet-del-valles-blanc.svg

Alcaldessa Mireia Dionisio Calé

La Mireia és una treballadora incansable, de tarannà dialogant i conciliador, i la seva trajectòria en els últims anys a l’Ajuntament avala la seva excel·lent gestió en els àmbits urbanístic, econòmic o mediambiental. És per aquests motius que ella és la millor persona per a liderar el projecte de futur de la ciutat.

Aquesta ciutat té coses fantàstiques. I és cert que queden també coses per fer, en som conscients. La pandèmia ens ha mostrat que les ciutats han d’evolucionar i adaptar-se, i Mollet no és una excepció.  El govern progressista té molt clar cap a on volem que avanci la ciutat i sabem com fer-ho.

Visualitzem 5 grans reptes de futur, que seran la nostra prioritat en els propers anys: en primer lloc, cal entendre, ara més que mai,  la ciutat com un espai per a la vida, amb més zones verdes i amb més espais per l’oci. En segon lloc, cal duplicar esforços per tenir un espai públic net, cuidat i segur. Tercer, hem d’ampliar les activitats d’oci, culturals, pensant amb tots els col·lectius, apostant pels joves i els més petits i petites. Quart, no ens podem oblidar mai de l’escut social, perquè no ens podem permetre que ningú es quedi enrere. I finalment, el cinquè repte que tenim com a ciutat de futur és continuar sent valents i pioners en la lluita contra el canvi climàtic, per nosaltres i per les generacions futures.

Formem part del Mollet optimista però també del Mollet inconformista. De qui pensa que som una gran ciutat, amb molt fet i coses per fer. Però amb la convicció que podem aconseguir el que ens proposem.

En definitiva, volem que tots els molletans i totes les molletanes que així ho vulguin, puguin desenvolupar el seu projecte de vida a la nostra ciutat. Amb l’alcaldessa Mireia Dionisio Calé ens projectem al futur amb il·lusió i optimisme.