Farem tot el possible per l’alumnat de Can Vila Des del nostre grup municipal volem refermar el fet que estem treballant incansablement i que farem tot el que estigui a les nostres mans, per tal que les nenes, nens i joves de #CanVila continuïn la seva educació al mateix centre. Un treball que anem explicant i compartint amb el centre, amb l'AMPA de l'escola i la ciutadania. https://www.molletvalles.cat/@@site-logo/logo-mollet-del-valles-blanc.svg

Farem tot el possible per l’alumnat de Can Vila

Treballarem per allò que és just. L'escolarització obligatòria és competència de la Generalitat i els terrenys no són municipals sinó que són també de la Generalitat (Incasòl). A l'escola hi ha 46 nens i nenes de #Mollet, els quals hi cabrien a l'edifici principal, però hi ha 112 alumnes d'altres municipis (23 municipis diferents a part de Mollet) i de diferents comarques que també tenen necessitats dels seus serveis i drets.

Can Vila pot rebre tants alumnes d'altres municipis perquè el Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya va invertir i instal·lar uns mòduls "provisionals" l'any 2002 i 2015, davant l'augment de demanda copsada per la Generalitat. Perquè ara no?

Ens deixarem la pell per Can Vila i tots el seu alumnat. Ells i elles són el més important i no els abandonarem. Però també lluitarem per defensar els interessos dels més de 51.000 habitants de Mollet. Som una ciutat humil i treballadora que ha treballat molt per tenir tots els serveis que té i que lluitarà per defensar tot allò que consideri més just.

Des de Govern de Mollet tenim la clara voluntat d’aportar solucions a la situació, i és per això que atenent al criteri dels professionals del centre creiem que l’única opció viable és que el Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya torni a instal·lar, igual que va fer el 2015, uns mòduls provisionals fins que construeixi un nou edifici. Fins i tot, des de l’Ajuntament hem traslladat la proposta de poder col·laborar en aquesta actuació, tot i no ser la nostra competència.

Us assegurem que farem tot el possible i més per l’Escola d’Educació Especial Can Vila.