Mollet és una ciutat viva Des del nostre grup municipal defensem, i sempre ho hem fet, que la nostra és una ciutat viva amb múltiples opcions per a que la ciutadania de Mollet es pugui realitzar a través de la cultura i l’oci. https://www.molletvalles.cat/@@site-logo/logo-mollet-del-valles-blanc.svg

Mollet és una ciutat viva

És una ciutat viva perquè compta amb un teixit associatiu potent, que omple cada cap de setmana d’activitats la ciutat, activitats que van des de l’oci cultural, la cultura popular, cultura regional, música i dansa, entre molts d’altres. Des de l’equip de govern de l’Ajuntament de Mollet treballem per a reforçar la tasca d’aquestes entitats, però també impulsem nous projectes com la “Mollet Music Week” o el programa Refresc’Art.

El paper d’un Ajuntament és complementar amb qualitat i varietat l’oferta disponible. Per aquest motiu, des de l’Ajuntament s’ha dissenyat la “Mollet Music Week”, un programa amb voluntat de periodicitat anual, que porti a Mollet artistes de primer nivell en els mesos d’estiu i que permeti que els joves puguin gaudir dels seus concerts a la nostra ciutat. La rebuda per part de la ciutadania ha estat molt bona, i això ens encoratja a seguir treballant en aquest sentit.

A més, els propers mesos també venen carregats d’activitats a la nostra ciutat: començant per la Festa Major, que si tot va bé es podrà per fi realitzar amb normalitat, tal i com fèiem abans de la pandèmia. Una Festa Major que comptarà amb més de 120 activitats destinades a tots els públics, que compta amb la dinamització per part de les colles de Morats i Torrats, les quals fan una feina fantàstica. I posteriorment als mesos de setembre i octubre també tenim esdeveniments tant potents com la Fira d’Artesans o el Sona Mollet. Sense oblidar que l’any vinent celebrem l’Any Abelló, el centenari del naixement del nostre pintor més cèlebre.

En definitiva, després d’aquests anys complicats, tots i totes tenim ganes de gaudir de la cultura i l’oci a la nostra ciutat. Des de l’Ajuntament farem tot el possible per complementar l’oferta que disposa Mollet del Vallès, perquè Mollet és una ciutat viva.