Fum i fracàs Amb aquest article desitgem sort i molts encerts en favor dels ciutadans i ciutadanes de Mollet a la nova alcaldessa de la ciutat. https://www.molletvalles.cat/@@site-logo/logo-mollet-del-valles-blanc.svg

Fum i fracàs

Volem també demanar disculpes a la primera alcaldessa nascuda a Mollet, Montserrat Tura, que per un lapsus la vam tenir com nascuda fora de Mollet en el ple extraordinari celebrat el passat dia 10.

En el mateix ple, el Grup Municipal Junts per Mollet (PDeCAT), vam manifestar els motius pels quals el nostre vot era favorable a Mireia Dionisio, al haver mostrat durant anys resultats tangibles com a regidora, per tenir sempre el diàleg com a norma, i comprometre’s en allò que podia complir o que estava en les seves mans que es fes realitat.

Quedant menys d’un any de legislatura, val la pena esgotar-la amb un govern municipal amb el qual hem convingut  una seria de fites del nostre programa que milloraran el dia a dia i el futur de qui viu a Mollet.

També teníem una oferta esbombada durant una setmana per un altre grup municipal, en que un cop més vam veure que era vendre fum per a sortir als diaris i donar visibilitat a la seva candidata a les municipals del 2023.

Tot i que  qui va repartir la fumera va dir que no havíem llegit bé, passem a transcriure el que es va publicar en la premsa: “Aquesta alternativa (a governar la ciutat) l’encapçalem com a principal grup de l’oposició, però necessitem complicitats i volem que divendres es visibilitzi que la renúncia de Monràs és una oportunitat per avançar un any el canvi”. Sembla que queda clar el producte que venien, tot i reconèixer les dificultat que comportava aconseguir-ho en una setmana. Dificultat agreujada per que també manifestava que amb segons qui no hi comptava i que dubtem que destinessin gaire temps en fer possible la seva proposta de canvi.

Hi ha qui utilitza i no escarmenta el fum, altrament dit mentida,  per aconseguir allò que amb el diàleg, el convenciment o amb l’aritmètica dels vots saben de sobres que no aconseguiran.

El divendres dia 10 de juny va ser  el triomf d’una candidata i el primer fracàs d’una altra.