Grupo municipal Junts per Catalunya Mollet https://www.molletvalles.cat/@@site-logo/logo-mollet-del-valles-blanc.svg

Grupo municipal Junts per Catalunya Mollet

Logo de Grupo municipal Junts per Catalunya Mollet

Concejales

• bus i + BUS

Fa anys que la ciutadania i alguna associació de veïns, com la de la Zona Centre, demanen al govern municipal una segona línia de BUS urbà, que faci que el temps d’anar d’un indret a un altre de la ciutat es faci més curt.

• Ordenances fiscals 2023

Un any més vam arribar els dies per a  negociar amb l’equip de govern les ordenances fiscals i els preus públics que han estat aprovats en el ple del 27 de novembre. Varies reunions presencials i  la utilització de noves tecnologies de comunicació per tancar propostes.

• Neteja

En el darrer ple municipal vam demanar a l’equip de govern com estava el nou contracte de neteja de la ciutat, doncs com sabem i a més ho indica l’enquesta que ha elaborat la Diputació de Barcelona sobre com percep la ciutadania el seu municipi, Mollet no és una ciutat neta.

• 11 de setembre

El 1751 en Voltaire, escriptor, historiador, filòsof i advocat francès va escriure: “Catalunya és un dels països més fèrtils de la terra i dels més ben situats.