Artículos https://www.molletvalles.cat/@@site-logo/logo-mollet-del-valles-blanc.svg

Cuidem Mollet

En el pressupost municipal s’ha previst, a partir de mitjans d’any,  un nou contracte pel servei de neteja i que a  Mollet es  posin en marxa una sèrie de mesures perquè la ciutat sigui més neta. Aquest contracte comportarà un increment important dels diners que la neteja comporta.

Reduir. Reciclar. Reutilitzar

En el Ple del Consell dels Infants, noies i nois de 5è i 6è de les escoles de Mollet, exposaven que tenien molt clar la regla de les 3 erres, “Reduir. Reciclar. Reutilitzar”, per això van fer bones propostes per a millorar la recollida selectiva.

La immersió lingüística liquidada?

A un mes per Sant Jordi es va anunciar el pacte del PSC, Comuns, ERC i Junts per Catalunya per a mantenir el català com a llengua vincular a l’escola, tot reconeixent el castellà com a llengua d’aprenentatge, liquidant la immersió lingüística.

Explicacions, de què?

Després del què van venir uns ja ja jas, aquestes van ser les paraules del rei emèrit a la pregunta de si pensava donar alguna explicació respecte al què ha fet per estar allunyat d’Espanya.

11 de setembre

El 1751 en Voltaire, escriptor, historiador, filòsof i advocat francès va escriure: “Catalunya és un dels països més fèrtils de la terra i dels més ben situats.

Neteja

En el darrer ple municipal vam demanar a l’equip de govern com estava el nou contracte de neteja de la ciutat, doncs com sabem i a més ho indica l’enquesta que ha elaborat la Diputació de Barcelona sobre com percep la ciutadania el seu municipi, Mollet no és una ciutat neta.

Ordenances fiscals 2023

Un any més vam arribar els dies per a  negociar amb l’equip de govern les ordenances fiscals i els preus públics que han estat aprovats en el ple del 27 de novembre. Varies reunions presencials i  la utilització de noves tecnologies de comunicació per tancar propostes.

bus i + BUS

Fa anys que la ciutadania i alguna associació de veïns, com la de la Zona Centre, demanen al govern municipal una segona línia de BUS urbà, que faci que el temps d’anar d’un indret a un altre de la ciutat es faci més curt.