Escoltar-vos: la nostra prioritat La clau de la política municipal és sense cap mena de dubte, escoltar i explicar. Des de l'empatia i la responsabilitat. Valors fonamentals i necessaris per fer les coses bé, i des del govern municipal ens desvivim perquè així sigui. https://www.molletvalles.cat/@@site-logo/logo-mollet-del-valles-blanc.svg

Escoltar-vos: la nostra prioritat

Escoltar i explicar va ser i serà sempre el motiu del nou espai de participació ciutadana "Alcaldessa en Directe" i que vam poder estrenar el passat dilluns 17 d'octubre a l'Ateneu Gran. Un espai de participació on des del govern municipal vam tenir l'oportunitat d'explicar temes rellevants que estan passant i passaran a Mollet i on, encara més important, els veïns i veïnes vau poder preguntar, comentar i dir el que consideràveu necessari per construir plegats la nostra ciutat.

Gràcies infinites a tots els que us vau apropar per escoltar i per explicar-nos, també, com veieu la nostra ciutat: civisme, accessibilitat, manteniment... Totes les aportacions fetes des del positivisme i d'una manera constructiva.

Durant la sessió vam poder explicar coses fantàstiques que han passat i que passaran a la ciutat els pròxims mesos: 9 milions d'euros d'inversions que milloraran notablement el nostre espai públic i els nostres equipaments. Obres com l'arranjament d'Arcadi Viñas, la reurbanització de diferents carrers i places, com el carrer Brodadores o la plaça Onze de Setembre, la vianalització de l'entorn de l'església, un nou correcà a Can Borrell, la climatització d'equipaments i l'accessibilitat de més de 100 passos de vianants...

També vam tenir l'oportunitat d'explicar que estem convençuts i convençudes que l'opinió dels nostres veïns i veïnes és el motor que fa transformar Mollet. I per això obrim un nou procés participatiu pels pressupostos de l'any 2023. Fins al 15 de novembre, tots els molletans i molletanes a partir dels 16 anys podreu prioritzar 3 projectes de ciutat, entre 12. Tots els projectes del llistat, sorgits i recollits de peticions ciutadanes recollides des del mes d'abril.

Comptem amb tots i totes vosaltres per a fer front als grans reptes que tenim per davant.