Recepció a l’equip Pre-benjamí del Mollet Hoquei Club Aquest dimarts a la tarda, l’alcalde, ha rebut l’equip Pre-benjamí del Mollet Hoquei Club, al qual ha felicitat per haver guanyat la Copa Barcelona. https://www.molletvalles.cat/@@site-logo/logo-mollet-del-valles-blanc.svg

Recepció a l’equip Pre-benjamí del Mollet Hoquei Club

Aquest dimarts a la tarda, l’alcalde, ha rebut l’equip Pre-benjamí del Mollet Hoquei Club, al qual ha felicitat per haver guanyat la Copa Barcelona.

Recepció a l’equip Pre-benjamí del Mollet Hoquei Club.
Foto de grup de l'equip amb l'alcalde de Mollet

El passat 8 de juny, l’equip Pre-benjamí es va proclamar campió de la Copa Barcelona en competició oficial de la Federació Catalana de Patinatge. L’alcalde ha rebut els set membres de l’equip (Sergi Rojo, Carles Aguilera, Carles Godoy, Aleix  López, Raul Pérez, David Pérez, Braian Pérez) i l’entrenador, Sergio Benedicto.

Monràs ha felicitat a l’equip i ha conversat informalment amb els nens que en formen part, als quals els ha dit que no oblidin aquets moment: “Quan sigueu grans, d’aquí a 20 anys,  heu de recordar-vos de la copa que heu guanyat ara i no oblidar que l’heu aconseguit, no només gràcies a l’esforç que heu fet vosaltres, sinó també gràcies al Mollet HC, a l’entrenador i als vostres pares i mares”.
 

Imatges relacionades

Foto de grup de l'equip amb l'alcalde de Mollet
Foto de grup de l'equip amb l'alcalde de Mollet

Etiquetes