Adreça:
Casa de la Vila, planta baixa (plaça Major, 1).
Horari d'atenció:
De dilluns a dijous, de 8 a 18 hores ininterrompudament, i divendres, de 8 a 15 hores. Setmana Santa, Nadal i els mesos de juliol i agost, de 8 a 15 h.
L'horari de màxima afluència de públic és entre les deu del matí i la una del migdia; si voleu ser atesos amb el mínim temps d'espera, eviteu aquesta franja horària i demaneu
Telèfons de contacte:
93 571 95 05 (OAC. Informació i gestió telefònica)
93 571 95 00 (Centraleta telefònica de l'Ajuntament)
Per demanar cita prèvia.
LOficina d'Atenció Ciutadana ofereix tota la informació disponible sobre l'administració municipal i sobre la ciutat, així com la possibilitat de tramitar la majoria de les gestions de l'Ajuntament.
L'OAC es troba a la planta baixa i comparteix espai amb l'Organisme de Gestió Tributària de la Diputació de Barcelona, que té delegada la gestió d'alguns tributs municipals.
D'acord amb la Llei 39/2015 del procediment administratiu comú de les administracions públiques, l'OAC és oficina d'assistència en matèria de registre. Segons l'article 16.4 de l'esmentada llei, és també punt de registre i derivació de documents i escrits adreçats a altres administracions públiques.