Oficines electròniques
Les quatre oficines electròniques de l’Ajuntament de Mollet del Vallès posen a l’abast dels molletans i les molletanes un nou canal d’atenció per agilitzar la gestió dels tràmits més freqüents, facilitar l’accés de la ciutadania als serveis públics i reduir la bretxa digital en les relacions amb el consistori molletà. Els terminals estan adaptats per a persones amb cadires de rodes.
Es tracta de dispositius dotats de pantalla tàctil, escàner de documents, escàner de DNI/NIE, lector de codi barres i lector de targetes que permeten, entre altres, obtenir directament un volant individual o volant històric individual de padró, visualitzar les fotografies de sancions de trànsit, realitzar diferents tràmits municipals o concertar hora amb diferents serveis municipals. Des d’aquestes oficines properament també es podran realitzar el pagament de tributs i multes i progressivament es podran ampliar els tràmits que es poden fer a través dels terminals.
Ubicacions de les oficines electròniques:
- Oficina electrònica Ajuntament (Pl. Major 1), en els mateixos horaris d'obertura al públic de l'OAC.
- Oficina electrònica Comissaria Policia Municipal ( Pl. de Miquel Martí i Pol, 1). Obert 24 hores al dia, els 365 dies de l'any.
- Oficina electrònica Centre Cívic L'Era (c. Miguel de Cervantes 19), en els mateixos horaris d'obertura de l'equipament.
- Oficina electrònica Biblioteca Can Mulà - Jordi Solé Tura (Parc de Can Mulà), en els mateixos horaris d'obertura de l'equipament.
La implantació d’aquest canal d’atenció ciutadana ha estat finançat pels fons de la Unió Europea Next Generation. Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència del Ministerio de Política Territorial.