El pressupost municipal es sotmetrà a votació el proper 14 de desembre
El govern de la ciutat, davant les incerteses de caire econòmic pel que fa a la previsió d'ingressos procedents d'altres administracions públiques, incorporarà l'aprovació del pressupost municipal a l'ordre del dia del ple ordinari que tindrà lloc el proper 14 de desembre.
L'equip de govern ha pres aquesta decisió per "responsabilitat i perquè volem presentar un pressupost rigorós i participatiu", afirma el regidor d'Economia, Josep M. Garzón. Donada la situació econòmica i política actual, a data d'avui, l'Ajuntament no disposa de la informació necessària, sobretot pel que fa referència a la previsió d'ingressos procedents d'altres administracions públiques.
Per aquest motiu, el govern municipal proposarà a la resta de grups municipals l'aprovació del pressupost municipal 2016 al ple del proper mes de desembre; tal i com afirma Garzón, "estem treballant amb rigor i seriositat en aquest pressupost que serà realista i prudent i que tenen com a objectius principals mantenir els serveis públics, incrementar els ajuts i generar ocupació".