La Taula de l’Aigua s’ha reunit dos cops durant el primer semestre de 2018
En aquestes reunions celebrades el passat mes de febrer i maig, es va informar de diversos aspectes que tenen com a finalitat determinar quina és la millor fórmula per la gestió de l’aigua a la ciutat.
A les dues trobades que han tingut lloc durant aquest primer semestre de 2018, el govern municipal acompanyat per tècnics del consistori van informar dels següents aspectes, que afecten directament a l’objectiu final que es definir el millor model de gestió de l’aigua a Mollet: es va presentar una memòria de la gestió del servei municipal d’abastament d’aigua, una comparativa de diferents modalitats de gestió d’aquest servei municipal; informació sobre el càlcul de retribucions del contracte d’aquest servei i també sobre el funcionament del fons social.
En aquest sentit, l’equip de govern lamenta les informacions que han fet públiques alguns membres que formen part de la taula denunciant manca d’informació i transparència. Tot i així, es continuarà treballant per determinar el model de gestió de l’aigua més adient per a la ciutat, un model que no es podrà posar en marxa fins l’any 2020, data en la que acaba el contracte amb l’actual subministradora.