Mollet participa a la XVI Trobada de Plans estratègics urbans i territorials En la trobada, celebrada a Saragossa, es va debatre sobre la situació i el valor de la planificació estratègica territorial. https://www.molletvalles.cat/@@site-logo/logo-mollet-del-valles-blanc.svg

Mollet participa a la XVI Trobada de Plans estratègics urbans i territorials

En la trobada, celebrada a Saragossa, es va debatre sobre la situació i el valor de la planificació estratègica territorial.

Mollet participa a la XVI Trobada de Plans estratègics urbans i territorials.

El dilluns passat, el regidor de Cooperació Territorial i Pla Estratègic, Antonio Felices, i el director del Pla Estratègic de Mollet 2025, Raul González, van participar a la XVI Trobada de plans estratègics urbans i territorials celebrada a Saragossa.

En la Trobada hi van participar representants dels plans estratègics de les ciutats de Vitoria, Sant Sebastià, Saragossa, Valladolid, Irun, Palència, Lucena i el Camp de Tarragona; de les províncies de Jaén, Barcelona i Saragossa; les àrees metropolitanes de Barcelona i Bilbao; les universitats CEU València i Universitat Pablo Olavide de Sevilla; així com de diverses entitats socials de l’àmbit de la planificació estratègica estatal i iberoamericana.

En aquesta trobada, organitzada anualment per Ebropolis (Pla Estratègic de la ciutat de Saragossa i província) es va debatre sobre la situació i el valor de la planificació estratègica territorial a Espanya i es van identificar els nous reptes per als plans estratègics en l’actual context de crisi econòmica.
 

Imatges relacionades

estrategia-2025.jpg
estrategia-2025.jpg

Etiquetes