La Junta de Portaveus aprova el Manifest amb motiu del Dia Internacional de les Dones La Junta de Portaveus de l’Ajuntament de Mollet del Vallès ha aprovat el Manifest del Dia Internacional de les Dones que es commemora el proper diumenge 8 de març. https://www.molletvalles.cat/@@site-logo/logo-mollet-del-valles-blanc.svg

La Junta de Portaveus aprova el Manifest amb motiu del Dia Internacional de les Dones

La Junta de Portaveus de l’Ajuntament de Mollet del Vallès ha aprovat el Manifest del Dia Internacional de les Dones que es commemora el proper diumenge 8 de març.

La Junta de Portaveus aprova el Manifest amb motiu del Dia Internacional de les Dones.

L'Ajuntament de Mollet se suma a aquest manifest conjunt de la Generalitat de Catalunya, les quatre diputacions catalanes i les entitats municipalistes Federació Catalana de Municipis i Associació Catalana de Municipis. El text destaca que el 8M és una jornada de reivindicació i de memòria col·lectiva i reafirma el feminisme com a camí imprescindible cap a la justícia social, que beneficia el conjunt de la societat.

El Manifest s’ha aprovat amb els vots a favor de PSC, Ara Mollet ERC-EUiA, Mollet en Comú Podem, Junts per Catalunya Mollet i l’abstenció del Partit Popular.

Manifest

Objectius de Desenvolupament sostenible

Etiquetes