Projecció de la pel·lícula "La Plaga" https://www.molletvalles.cat/@@site-logo/logo-mollet-del-valles-blanc.svg

Projecció de la pel·lícula "La Plaga"

Aquesta activitat ja ha finalitzat

Projecció de la pel·lícula "La Plaga".

Horari: 18 i 20 h

La Plaga és el primer llargmetratge de la realitzadora molletana Neus Ballús, autora del premiat curtmetratge Immersió i que compta amb una àmplia experiència com a realitzadora de documentals per a la productora El Kinògraf, responsable també d’aquest projecte.

El llargmetratge La Plaga combina estratègies narratives del documental i de la ficció i està interpretada per actors no professionals. El film mostra la realitat d’un barri de la perifèria de Barcelona on convergeixen vàries històries: les vivències d’un pagès a punt d’arruïnar-se econòmicament i d’una dona filipina que acaba d’arribar a la ciutat es mesclen amb el dia a dia d’una dona gran que s’enfronta als seus últims dies, una prostituta que s’ha quedat sense clients, un jove moldau que es prepara per a un combat de lluita o l’arribada d’aquesta plaga que arrasa les collites i dóna títol a la pel•lícula. El destí dels personatges de La Plaga s’apropa i allunya mentre l’estiu avança.

La Plaga es projectarà en diferents passis el proper dissabte 28 de setembre, a les 17.30 h, les 20 h i les 22 h, i el diumenge 29 de setembre, a les 18 h i a les 20 h.

Entrades anticipades a partir del 23 de setembre, a La Marineta i al Casal Cultural, preu 4 € 

www.laplaga.cat

Imatges relacionades

Cartell del film "La Plaga"
Cartell del film "La Plaga"

Etiquetes