Concert de jazz de Sant Vicenç: "Together again". Laura Simó & Ignasi Terraza Trio FESTA MAJOR DE SANT VICENÇ https://www.molletvalles.cat/@@site-logo/logo-mollet-del-valles-blanc.svg

Concert de jazz de Sant Vicenç: "Together again". Laura Simó & Ignasi Terraza Trio

Aquesta activitat ja ha finalitzat

FESTA MAJOR DE SANT VICENÇ
  • 21:00

  • Mercat Vell
  • Ajuntament de Mollet del Vallès
  • 5€
  • Compra en línia: https://molletvalles.koobin.com /Compra presencial: Centre Cultural La Marineta: Pl. Església, 7. De dilluns a divendres, de 15.30 h a 21 h/ A taquilla: una hora abans de l'espctacle (si queden entrades)
  • Afegiu l'esdeveniment al calendari
Concert de jazz de Sant Vicenç: "Together again". Laura Simó & Ignasi Terraza Trio.

La cantant i el trio, es reuneixen per a rememorar la trobada de Laura amb el trio de Tete Montoliu en els 90, que ara Swit Rècords presenta en el cd "Together again". En l'escenari, buscaran evocar aquest jazz juganer, ple de complicitats, en un llenguatge del més pur be-bop que va caracteritzar sempre al gran mestre Montoliu.

 AFORAMENT LIMITAT

Etiquetes