Mollet del Vallès, capital estatal de l'skateboard
El dissabte 26 de setembre l'Skatepark de Mollet ha acollit una nova edició del campionat d'skateboard "Wild in the Parks" amb un èxit rotund de participació i el reconeixement dels organitzadors d'aquesta prova mundial a l'alcalde Josep Monràs i a l'Ajuntament de Mollet per la seva implicació i la seva aposta per aquest esport.
De fet, Armando Santos, responsable a Espanya de Volcom, la marca californiana que organitza el campionat, ha manifestat després de la prova que "l'èxit estava garantit, ja que l'elecció de l'Skatepark de Mollet del Vallès dona les garanties de ser el millor Skate Park de l'Estat i, entre d'altres raons, és per aquest motiu que hem triat aquesta ciutat com a única participant espanyola en el circuit mundial".
A la competició han participat 120 patinadors de diferents països com ara Brasil, Panamà, Regne Unit, França, Rússia, els Estats Units, Alemanya o Portugal.
Finalment, el madrileny Cristian Estrada ha estat el guanyador de la prova emportant-se un premi de 600 euros i un bitllet per participar a la final mundial de Los Angeles en la que es repartiran 15.000 dòlars en premis. Aquesta ha estat l'única parada a tot l'Estat d'aquest circuit de campionat gratuït en el que hi participen 11 ciutats europees, entre elles Mollet del Vallès.
Resultats
Els tres primers de cada categoria s'han classificat per la final mundial "Wild in the Parks" del 17 d'octubre a Los Angeles
Categoria Open
1. Cristian Estrada. 600 euros més viatge als EEUU
2. Diego Cano. 250 euros
3. Pol Catena. 150 euros
4. Pedro Sánchez
5. Christian Casimiro
Categoria menys de 14 anys
1. Lorenzo Palumber
2. Adrian Delgado
3. Oscar Spear
4. Duncan Pozza
5. Fausto Diaz
Categoria 15 - 21 anys
1. Oyuird Svensen
2. Gabriel Biosik
3. Renaud Anthony
4. Acram Majidi
5. Peque
Premi especial al millor participant de 10 anys: Iker Puerta
Premi especial a la millor participant femenina: Paula Fiores