Se suspèn l’acte d’hissada de la bandera d’Extremadura a Mollet per la Covid-19
La tradicional hissada de la bandera extremenya estava prevista per al diumenge 27 de setembre però s’ha anul·lat arran de la Covid-19.
El Centro Cultural Extremeño Virgen de Guadalupe de Mollet del Vallès i l’Ajuntament de la ciutat han decidit, de mutu acord, suspendre la hissada de bandera que s’havia de portar a terme el dia 27 de setembre a la plaça Prat de la Riba amb motiu del Dia d’Extremadura.