La gent gran de Mollet torna a celebrar la trobada poètica Poetes Grans L’Ajuntament de Mollet del Vallès, amb la col·laboració dels casals i entitats de gent gran de la ciutat, organitza un any més la trobada poètica Poetes Grans. https://www.molletvalles.cat/@@site-logo/logo-mollet-del-valles-blanc.svg

La gent gran de Mollet torna a celebrar la trobada poètica Poetes Grans

L’Ajuntament de Mollet del Vallès, amb la col·laboració dels casals i entitats de gent gran de la ciutat, organitza un any més la trobada poètica Poetes Grans.

La gent gran de Mollet torna a celebrar la trobada poètica Poetes Grans.

Després que l’any passat, a causa de la pandèmia, se celebrés la 25a edició amb l’emissió de 3 documentals través de Vallès Visió, enguany ja es podrà celebrar de forma presencial amb la participació de 31 poetes, 17 dones i 14 homes, que han lliurat un total de 55 poemes escrits en català i en castellà.

Les temàtiques de les poesies són tant variades com l’amor, la família, la natura o la terra de procedència.

L’acte, que estarà amenitzat per Cinta Moreno, actriu i cantant, acompanyada d’un guitarrista, comptarà amb la presència de la regidora de Gent Gran, Ana Mª Díaz.

Aquesta serà la 26a edició de Poetes Grans, una iniciativa que va néixer l’any 1995 per oferir una plataforma als poetes i poetesses grans de la ciutat en la qual poguessin expressar les seves inquietuds poètiques i creatives.

 

4 educacio cat 150x202 

Etiquetes