Teatre i debat: "L'auge del feixisme". A càrrec de Plataforma Blanc i Negre https://www.molletvalles.cat/@@site-logo/logo-mollet-del-valles-blanc.svg

Teatre i debat: "L'auge del feixisme". A càrrec de Plataforma Blanc i Negre

Aquesta activitat ja ha finalitzat

Teatre i debat: "L'auge del feixisme". A càrrec de Plataforma Blanc i Negre.

Horari: 18.30 hores

Activitat inclosa en el programa "Commemhora 1920x2020 al mirall"

 

AFORAMENT LIMITAT

 

Ara fa cent anys, començava la innovació política més destacada del segle XX: el feixisme.

Tot i que la seva màxima presència fou a Itàlia i Alemanya, no hem d'oblidar diversos partits de tints feixistes han tingut presència quasi ininterrompuda en la gran majoria de països d'Europa, com Espanya, Francia o Hongria. Perquè els grans feixismes van ser derrotats en la Segona Guerra Mundial, però els petits feixismes han seguit vius fins avui dia

Imatges relacionades

teatre debat 04
teatre debat 04

Etiquetes