Dilluns, nova trobada de "L'alcalde a prop teu" L'alcalde es reunirà amb els veïns i les veïnes del barri de l'Estació del Nord per explicar-los l'acció de govern i respondre als seus dubtes. https://www.molletvalles.cat/@@site-logo/logo-mollet-del-valles-blanc.svg

Dilluns, nova trobada de "L'alcalde a prop teu"

L'alcalde es reunirà amb els veïns i les veïnes del barri de l'Estació del Nord per explicar-los l'acció de govern i respondre als seus dubtes.

Dilluns, nova trobada de "L'alcalde a prop teu".

El proper dilluns 13 de maig, a les set de la tarda, tindrà lloc una nova trobada de l’alcalde, Josep Monràs, amb veïns de la ciutat; aquest cop, al local de l’AAVV de l’Estació del Nord, al carrer Terol núm. 5.

L’objectiu d’aquestes trobades és que l’alcalde pugui explicar directament als ciutadans i ciutadanes les polítiques, serveis i projectes que està desenvolupant el govern municipal i, alhora, que els veïns puguin adreçar les seves qüestions directament al batlle.

Les trobades de L'alcalde a prop teu formen part del projecte Espai 26 que s’emmarca dins la política de transparència, participació i proximitat del govern municipal. De forma periòdica, totes les zones de la ciutat compten amb la possibilitat de fer una trobada oberta amb l’alcalde per conèixer de primera mà, els projectes de la ciutat i la situació dels programes, els serveis i els reptes que té la nostra ciutat.

Etiquetes