Recepció a l’equip juvenil de la Unió Futbol Sala Mollet
L’alcalde ha rebut l'equip juvenil de la Unió Futbol Sala Mollet, ja que aquesta temporada a aconseguit l'ascens a divisió d’honor.
L’equip juvenil de la UFS Mollet ha estat campió de la lliga de primera divisió i ha ascendit a la divisió d’honor després de guanyar 23 partits dels 30 disputats, en motiu d'això l'alcalde de Mollet els va rebre a l'Ajuntament.
L'alcalde Josep Monràs els rebia i felicitava aquest dimecres a la tarda. Monràs els va animar a continuar jugant amb esforç i il·lusió durant la temporada vinent.
Els jugadors rebuts han estat:
- Victor Bea
- Miquel Pedragosa
- Jordi Vidal
- Jordi Barroso
- Marc Cano
- Ismael Belarbi
- Miguel León
- Adrián Carrero
- Alex Sánchez
- José Antonio Dionisio
- Toni López
Han vingut acompanyats del seu entrenador, Ramon Navarro.