La Seu electrònica registra 17.000 usuaris i 25.000 visites en el primer any La Seu electrònica de l'Ajuntament es va posar en funcionament el desembre de 2012. En aquest primer any, el balanç d'ús ha estat molt positiu amb 17.000 usuaris únics i més de 25.000 visites registrades. https://www.molletvalles.cat/@@site-logo/logo-mollet-del-valles-blanc.svg

La Seu electrònica registra 17.000 usuaris i 25.000 visites en el primer any

La Seu electrònica de l'Ajuntament es va posar en funcionament el desembre de 2012. En aquest primer any, el balanç d'ús ha estat molt positiu amb 17.000 usuaris únics i més de 25.000 visites registrades.

La Seu electrònica registra 17.000 usuaris i 25.000 visites en el primer any .

La Seu electrònica 'és el portal web de relació telemàtica amb la ciutadania en el qual s'hi publica, amb les degudes garanties, tota la informació relacionada amb l'Ajuntament, així com s'hi poden iniciar tràmits electrònics amb l'Ajuntament i consultar el seu estat a través de la carpeta ciutadana, entre altres.

La Seu electrònica es va posar en funcionament el passat 21 de desembre de 2012. En els seus primers 11 mesos de vida ha tingut més de 17.000 visitants únics que han realitzat un total de 25.000 visites d'un temps mitjà de 3 minuts. Per tant, es produeixen de l'ordre de 2.300 visites mensuals de les quals el 69% corresponen a nous visitants i el 31% a visitants recurrents.

La mitjana diària de visites és de 75, tot i que s'observa un ús més reduït durant el cap de setmana i dies festius. D'aquestes visites, cal destacar que a nivell demogràfic el 48% provenen de la ciutat de Barcelona, el 26 % de la ciutat de Mollet i el 26% restant es distribueix entre el territori espanyol, on destaquen, per aquest ordre, les ciutats de Madrid, Mataró, Granollers, Terrassa, Sabadell, Girona i l'Hospitalet de Llobregat.

També cal destacar que, de les més de 25.000 visites, més d'un 7% s'han fet des dispositius mòbils, fet que demostra el pes cada cop més important que la mobilitat suposa en l'atenció ciutadana.

Pel que fa als continguts de la Seu electrònica, els més utilitzats han estat, pel següent ordre, l'apartat de Tràmits (34%), el d'Informació Corporativa (12%), el de Convocatòries públiques d'ocupació i d'ajuts, beques i subvencions (6%) i el Tauler d'anuncis (4%).

Pel que fa als tràmits disponibles a la Seu electrònica, 33 es poden cursar telemàticament. D'aquests se n'han iniciat uns 700, cosa que representa pràcticament el 4% del volum total de la tramitació amb l'Ajuntament per part de la ciutadania. Destaquen els següents tràmits per grau d'ús: la sol·licitud d'hora per tramitar el DNI, queixes i suggeriments, la sol·licitud general, la sol·licitud d'espais per a les entitats i l'escriviu a l'alcalde.

Per millorar encara més el grau d'ús de la  Seu electrònica i facilitar la relació telemàtica entre la ciutadania i l'Ajuntament de Mollet, durant l'any 2013 s'han fet un conjunt d'actes de presentació i cursos pràctics sobre la Seu adreçats als ciutadans i ciutadanes, que continuaran durant l'any vinent. Podeu consultar l'oferta formativa al web de l'Ajuntament o a la mateixa Seu electrònica.
 

Etiquetes