Trobada oberta de l'alcalde amb la ciutadania
El proper dilluns 10 de novembre, a les 7 de la tarda, l'alcalde oferirà una trobada ciutadana per parlar directament amb els veïns escoltar les seves propostes i preocupacions.
La trobada es farà a l'Espai Sant Jordi, situat al Parc dels Colors, espai de relació dels barris de Santa Rosa, Can Borrell i de la Plana Lledó, i és oberta a tota la ciutadania. L'objectiu de la trobada és que l'alcalde pugui explicar directament als ciutadans i ciutadanes la proposta de congelació dels impostos i taxes municipals per a l'any vinent, que s'haurà votat en el ple del 27 d'octubre, així com els criteris amb què el govern municipal està elaborant el pressupost per a l'any 2015.
A més a més, la trobada està pensada per afavorir el diàleg entre el batlle i la ciutadania, que podrà adreçar les seves qüestions, propostes i preocupacions a l'alcalde.
Les trobades de L'alcalde a prop teu formen part del projecte Espai 26 que s'emmarca dins la política de transparència, participació i proximitat del govern municipal.