L'Ajuntament contracta 17 persones dins del programa "Treball als barris" El passat divendres 6 de febrer van ser rebudes per l'alcalde les 17 persones aturades afavorides pel Programa "Treball als barris", subvencionat pel Servei d'Ocupació de Catalunya https://www.molletvalles.cat/@@site-logo/logo-mollet-del-valles-blanc.svg

L'Ajuntament contracta 17 persones dins del programa "Treball als barris"

El passat divendres 6 de febrer van ser rebudes per l'alcalde les 17 persones aturades afavorides pel Programa "Treball als barris", subvencionat pel Servei d'Ocupació de Catalunya

L'Ajuntament contracta 17 persones dins del programa "Treball als barris".

El pla d'ocupació "Treball als barris" ofereix un conjunt de serveis i prestacions que s'adrecen a les persones residents al barri de Plana Lledó. El programa contempla 17 contractes d'experienciació laboral.

Plans d'ocupació:
- Accions de dinamització social (2 contractes)
- Accions de suport a infants i joves a la dinàmica del barri dels espais oberts (1 contracte)
- Desenvolupament comunitari (2 contractes)
- Millores de voreres i supressió de barreres arquitectòniques al Barri de Plana Lledó (10 contractes)
- Promoció i atenció social a persones amb manca d'autonomia personal i en situació de vulnerabilitat (2 contractes).

A més, el programa pretén beneficiar a més de 200 persones amb un dispositiu de suport a la inserció a càrrec dels serveis municipals d'ocupació (Empresa Municipal de Formació i Ocupació) que començà el desembre de 2014 i tindrà una durada d'un any. El projecte compta amb tutories individualitzades per optimitzar la recerca de feina, així com eines per poder millorar l'alfabetització digital i la formació en competències.

Aquestes accions estan subvencionades pel Servei d'Ocupació de Catalunya en el marc del Projecte Treball als barris i cofinançades pel Fons Social Europeu.
 

Imatges relacionades

Pla-docupaci-port.JPG
Pla-docupaci-port.JPG

Etiquetes