L'Ajuntament rep als equips del CF Mollet UE que han estat campions de lliga L'alcalde de Mollet, Josep Monràs, va rebre una delegació dels equips del CF Mollet UE que han guanyat les seves respectives lligues encapçalada pel president de l'entitat, Feliu Tura, i el vicepresident Jordi Candela. https://www.molletvalles.cat/@@site-logo/logo-mollet-del-valles-blanc.svg

L'Ajuntament rep als equips del CF Mollet UE que han estat campions de lliga

L'alcalde de Mollet, Josep Monràs, va rebre una delegació dels equips del CF Mollet UE que han guanyat les seves respectives lligues encapçalada pel president de l'entitat, Feliu Tura, i el vicepresident Jordi Candela.

L'Ajuntament rep als equips del CF Mollet UE que han estat campions de lliga.

Durant l'acte de reconeixement als equips del FC Mollet UE, l'alcalde Josep Monràs, ha felicitat l'entitat pels èxits assolits alhora que també ha recordat les dificultats per les que ha passat el club aquesta temporada després de la fuita de gas que va comportar el tancament parcial de les instal·lacions esportives. En aquest sentit, Monràs ha dit que "cal donar les gràcies als pares, als entrenadors i als nens per la paciència que han tingut i per saber sobreposar-se a les adversitats fins al punt de seguir assolint èxits esportius".

De la seva banda, el president Feliu Tura, i el vicepresident, Jordi Candela, també han recordat aquestes dificultats tot agraint a l'Ajuntament l'esforç i la celeritat en que ha treballat perquè l'entitat esportiva pugues reprendre la normalitat.    

Pel que fa els equips guanyadors del FC Mollet UE que han rebut el reconeixement de l'Ajuntament han estat:

-    Juvenil C: campió de 2ona divisió. Per primera vegada a la història militarà a primera divisió.
 
-    Infantil C: campió de primera divisió. La temporada vinent jugarà a preferent.

 

Imatges relacionades

Imatge1
Imatge1
Imatge2
Imatge2

Etiquetes