L'Associació Amics de l'Art de Mollet fa dues donacions al Banc dels Aliments i als treballadors de Valeo L'Associació de gent gran Amics de l'Art ha fet entrega al Banc dels Aliments i als treballadors de Valeo dels diners recaptats en dues actuacions solidàries organitzades per l'entitat amb el suport de l'Ajuntament de Mollet. https://www.molletvalles.cat/@@site-logo/logo-mollet-del-valles-blanc.svg

L'Associació Amics de l'Art de Mollet fa dues donacions al Banc dels Aliments i als treballadors de Valeo

L'Associació de gent gran Amics de l'Art ha fet entrega al Banc dels Aliments i als treballadors de Valeo dels diners recaptats en dues actuacions solidàries organitzades per l'entitat amb el suport de l'Ajuntament de Mollet.

L'Associació Amics de l'Art de Mollet fa dues donacions al Banc dels Aliments i als treballadors de Valeo .

Els dos esdeveniments solidaris en els que s'han recaptat aquests fons van ser una actuació del grup de playback d'Amics de l'Art que es va celebrar el 10 d'octubre al Teatre municipal de Can Gomà i una segona, el 14 d'octubre, al Mercat Vell. Els fons recaptats en aquestes dues actuacions van ser d'uns 1.200 euros.

A l'acte de donació, celebrat a l'Ajuntament de Mollet del Vallès, hi ha assistit l'alcalde Josep Monràs, la regidora de Gent Gran, Serveis Socials i Solidaritat i Cooperació, Ana María Díaz, així com representants d'Amics de l'Art, treballadors de Valeo i membres de la Taula de Coordinació d'Entitats per a la Inclusió Social de Mollet.

Des de l'Ajuntament, l'alcalde Josep Monràs, ha volgut recordar que "el més important no és la quantitat. És l'aportació que ha fet la gent gran d'Amics de l'Art per recaptar solidaritat i ajut emocional pels que es troben en situació d'emergència". Monràs també ha agraït la tasca que realitza la Taula de Coordinació d'Entitats per a la Inclusió Social de Mollet, a qui ha qualificat com un exemple a tota la província de Barcelona,  ja que "malauradament, encara hi ha molta gent en situació d'exclusió social i cal ajudar-los. I cal fer-ho, en una primera fase, des de la proximitat, des de les entitats que tenim a Mollet, perquè això fa que la nostra ciutat no deixi mai de pensar en els que necessiten la nostra solidaritat".

En referència a Valeo, Monràs ha agraït als Amics de l'Art  "l'encert que heu tingut en pensar amb Valeo i amb el complicat procés que estan passant les famílies després de tres mesos sense cobrar". En aquesta línia, i mentre no es resolgui el conflicte laboral "l'Ajuntament, a través dels seus Serveis Socials, seguiran ajudant a aquestes famílies de la mateixa manera que seguirem donant suport en tot el que calgui al comitè d'empresa".
 

Justament, en representació de Valeo, han assistit a l'acte de donació Alfons Garcia i Cristina Font, dos treballadors molletans afectats per aquest conflicte. Alfons Garcia ha agraït "la donació que han fet els Amics de l'Art i el suport i l'ajut que en tot aquest procés estan rebent per part de l'Ajuntament". Garcia també ha anunciat que avui mateix "la direcció ens ha convocat a una taula de negociació, amb la qual cosa, com a mínim, es manté el diàleg".

En representació de la Taula de Coordinació d'Entitats per a la Inclusió Social de Mollet, i responsable de Càrites a Mollet, Mª Teresa Securún, ha agraït  "als Amics de l'Art no només aquest darrer ajut al Banc dels Aliments, que no és el primer, sinó la seva constant trajectòria de voluntariat dedicat a ajudar als més necessitats".  

De la seva banda, Mercè Bastida, d'Amics de l'Art, s'ha mostrat "contenta de poder posar el nostre granet de sorra en totes aquelles causes que ho mereixin" i ha agraït a l'Ajuntament  "el suport i les facilitats que ens esteu donant per dur a terme les nostres activitats i poder compartir-les amb tots els molletans i les molletanes"
 
 

Imatges relacionades

Imatge1
Imatge1

Etiquetes