Tot i l'increment generalitzat de l'atur aquest agost, a Mollet, en referència al mateix mes de l'any passat, s'ha reduït en 509 casos
Tal i com ha passat al Vallès Oriental i arreu de Catalunya, l'atur també ha pujat aquest agost a Mollet del Vallès. En concret ho ha fet en 76 persones, deixant la taxa d'atur registrat en el 15,83%.
Tot i aquest increment mensual, el nombre de persones aturades inscrites a l'Oficina de Treball de la Generalitat de Mollet del Vallès com a demandant de feina s'ha reduït en 509 casos aquest mes d'agost en comparació amb el mateix període de l'any passat.
Així, el registre total d'aturats a Mollet és de 4.033 persones, el que representa una diferència interanual de -11,21% respecte l'agost de 2015.
Aquestes dades són similars a les del desembre de 2008, període en el que la crisi es va començar a agreujar. Aleshores es van registrar 3.952 aturats a Mollet.
Malgrat aquest descens interanual, l'increment de l'atur aquest agost arreu de Catalunya també ha afectat Mollet del Vallès després de nou mesos seguits de reducció del nombre d'aturats, concretament des del novembre de 2015.
Mentre el passat juliol hi havia 3.957 aturats registrats, aquest agost n'hi ha 76 més, el que comporta una variació relativa de +1,92%.